Du är allt jag någonsin önskat

  
Jag behöver dig för du finns alltid där och torkar mina tårar när dom
inte kan sluta rinna. Jag behöver dig, för du får mig alltid att le.
Jag behöver dig för du aldrig släpper taget om mig, jag behöver dig
för att du lyfter upp mig från botten och får mig alltid att orka.
Jag behöver dig, du får mig att vilja kämpa och du får mig att inse att
livet är något värdefullt. Jag behöver dig för du gör mig aldrig illa, du
sårar mig aldrig. Jag behöver dig, för du är det finaste jag någonsin
haft i mitt liv. Jag behöver dig, för du är pusselbiten som alltid fattades
hos mig. Jag behöver dig, för du får mig att glömma allt ont som andra
gjort mig. Jag behöver dig, för du har fått mig att lita på dig och lita på
kärleken igen. Du tar hela tiden min hand och visar vägen, vi går alltid
tillsammans. Jag behöver dig, för du har det där lilla extra som är allt
jag någonsin önskat. Jag behöver dig, för du får mig att minnas alla
drömmar jag har drömt. Jag behöver dig, för du får mig att lyckas och
glömma allt ont. Jag behöver dig, för du är min bästa vän som
jag alltid vänder mig till. Jag behöver dig, för jag vill dela hela mitt liv med
dig. Jag älskar dig Peder Håkansson, mer än jag älskat någon någonsin.


Kommentarer
Postat av: emmelist

va fint skrivet!

2010-01-28 @ 15:30:06
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0