.

Nu har vi just ätit en god middag som jag själv lagade, blev barbeque
pommes
med vegoschnitzel för min del och pojkarna ville ha lövbit.
Snacka om att jag och min fina kommer bli fattiga när vi flyttar ihop, vi
äter lyxmat nästan varje dag. Men det är ju så fruktansvärt gott.
Dessutom så får man lyxa till det på jullovet, eller hur?

Vi är nu inne på dom sista dagarna av lovet, känns faktiskt både och.
Det känns härligt att komma tillbaka på skolan & träffa alla, man har
bara träffat några ur klassen på festerna under lovet och det är inte alls
samma sak. Dessutom så går tiden bara fortare, då är det snart student-
dax. Som jag längtar till den dagen. Även fast jag kommer sakna min
underbara omvårdnadsklass så kommer det bli en härlig dag.
Ta på sig en fin klänning (har redan börjat leta en), äta god mat, skrika
sig hes
och festa hela natten. Det kommer bli en lyckad dag/kväll.
Men det känns inte så roligt att börja ta tag i allt plugg som måste vara
klart innan den 11:e Juni, ett plus är ju att vi är klar med projektarbetet
men resten känns inte allt bra. Men jag har lovat mig själv att kämpa.

När min fina har duschat åker vi iväg till tjäl och förmodligen blir vi där
till på söndag. Vi har inte varit där så mycket den senaste tiden pga det
som hänt, så det känns härligt att komma bort en stund. Vila upp sig &
bara vara med varandra. Imorgon åker vi och kollar på en skoter, jag
ber till gud att dom har någon bra skoter hemma som duger åt min fina
så jag får åka lite skoter i vinter. Har inte åkt så mycket, bara med Marcus
i Sidberg. Men förra vintern var vi ute varje dag, hela tiden. Jag saknar det!

Snart fyller jag 19 år också, känns inte ett dugg speciellt om jag ska vara
ärlig. Men det är ju ett år närmare 20 iallafall. Sitter redan och funderar på
vad man ska hitta på, kanske blir en god middag med brudarna på lördagen
och sedan utgång? Tål att tänkas på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0