.

Är hemma en snabbis nu och fått i mig lite lunch efter att tränat en timme.
Idag blev det mest styrka men även en del kondition, måste säga att det
känns att man inte tränat mycket styrka på senaste tiden. Det känns i benen.
Men det är bara härligt, kommer man väl ha träningsvärk som tusan imorgon
när vi har step up. Men det är rätt skönt.
Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sedan göra mig klar för att åka in på
stan där jag ska klippa och färga mitt hår. Har ännu inte bestämt mig vad det
ska bli för färg idag, men jag tror på mörkare med någon röd slinga. Med tanke
på att jag blev missnöjd sist så får jag ta en ljusare röd färg så det syns!

Möttes av en väldigt kelsjuk hund när jag kom hem, hon vill mysa hela tiden
och det finns nog inge bättre än en hund som hoppar upp i ens famn & vill mysa..
Hon är verkligen världens gosigaste och finaste hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0