:)

Snart är det bara fem månader kvar till studenten, om fem månader går vi
in på skolan för sista gången. Om fem månader står vi på flaket, skriker oss
hesa och festar hela natten lång. Det känns underbart men samtidigt läskigt.
Inte alls roligt att skiljas från den klass man haft där i vått och torrt i tre år.
Men samtidigt härligt att få stå på egna ben, hoppa in i vuxenlivet och börja
jobba med det man älskar. Till sommaren har jag jobb tills slutet av Augusti
på Skytten, sedan får jag se ifall jag får förlängt där, vilket jag hoppas på.
Men annars funderar jag faktiskt på att söka inom handikappomsorgen eller
kanske personlig assistent, sedan den dagen jag orkar ska jag läsa upp matte
b och läsa till sjuksköterska. Min stora dröm har hela tiden varit att bli barn-
morska. Men jag känner att jag orkar inte läsa vidare direkt man slutar skolan.
Dessutom så hinner jag nog ångra mig innan dess, i ettan ville jag bli läkare och
nu känner jag inte lika starkt för det. Så, jag får helt enkelt se.

Har redan börjat kolla på massa studentklänningar, finns otroliga fina nästan över-
allt på internet. Det som var mindre roligt var att den jag verkligen föll på och ville
ha inte fanns på lager ;( Men det är bara att fortsätta leta.
Dessutom så har jag såhär hastigt bestämt mig för att gå balen, hade inte tänkt göra
det först men min älskade vän Frida lyckades övertala mig. Det känns ruskigt roligt!
Få klä upp sig, äta gott och sedan fara på nattklubben. Dessutom så ska nästan hela
OP3 gå balen, ännu roligare!


  


Kommentarer
Postat av: madde

Hej min fina älskade Sara!

Ville bara droppa in och säga att jag längtar tills jag får se dig på balens röda matta :*

2010-01-19 @ 20:32:10
URL: http://madileine.blogg.se/
Postat av: rebecca

Du kommer inte ångra om du går på balen för det är verkligen en kväll att minnas. Man känner sig så speciell och fin, en underbar kväll är det :)

2010-01-19 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0