. . .

Idag har jag hunnit med mycket, mycket mer än vad jag brukar få
gjort på söndagar. Imorse tog vi oss en sovmorgon, när vi vaknade
gjorde min fina den goaste frukosten som finns. Sedan fäste jag Buisy
runt midjan, tog stavarna & begav mig ut på en powerwalk i över en
timme. Så härligt! Det har dessutom inte varit så kallt idag så det var
riktigt skönt. När jag kom hem ställde jag mig på crosstrainern i 30 min
och efter det använde jag träningsbältet på magen och nu har vi just
kommit hem från Suntan. Ska hoppa in i duschen nu, sedan äta och så
tar vi nybilen till Sidberg & hälsar på världens bästa farmor & farfar!

Funderar på om jag skulle gjort bort lite läxa ikväll också, beror alldeles
på vilken tid vi kommer hem och om jag har orken till det. Känns som om
jag måste men samtidigt har jag blivit riktigt slö när det gäller läxor. 
Huvva, såna här stunder längtar man otroligt mycket till studenten!

 

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Snygg skjorta!:)

2010-01-24 @ 19:27:42
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0