!!

Eftersom det här är min blogg & jag skriver precis vad jag vill så måste
jag bara få yttra mig om några småsaker. Jag är less på människor som
tror att dom är bäst i hela världen. Som beter sig som idioter och som
sårar andra människor. Hur kan man ens tänka tanken att göra sådär?
Det kallas sunt förnuft. Men vissa i Lycksele verkar inte veta vad det innebär.
Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, om du är ledsen
skulle du vilja att jag gjorde så mot dig? Om du förlorat någon nära, skulle
du vilja att jag sket fullständigt i dig? Om du ville gråta mot min axel, skulle
du vilja att jag skulle strunta i dig? Nej det skulle du inte. Men du verkar ju
ha så mycket större problem än det här, så det är väl inte ens lönt och försöka
förklara för dig att det du gjort är fel. fel, fel, fel!

Ouh, jag blir bara arg direkt jag tänker på dig. Så fruktansvärt arg.
Hoppas att du en dag växer upp och inser hur mycket du sårat, när du mognat
och kanske insett hur verkligheten är. Det är här verkligheten, sluta drömma
och framförallt, sluta tänk på dig själv hela tiden.



Kommentarer
Postat av: helst inget namn här

Du har så rätt i det du skriver! Håller med dig till hundra.

2010-01-26 @ 22:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0