fredag

Äntligen fredag, trots att det inte innebär en ledig helg för mig så känns
det bra att få vara ifrån skolan en stund. Sover dåligt om nätterna vilket
gör att jag är jättetrött när jag ska på skolan och när jag är på skolan.
Brukar inte vara nära på att somna under lektionerna, men den här veckan
har det varit så. Har inte alls orkat tänka på vad som sagts.

Nu sitter jag här och väntar på att få äta någon god fredagsmiddag, kollar
efter bal & studentklänningar! Snart är det dags. Hade inte tänkt gå balen först
men min älskade vän Frida lyckades övertala mig. Har hittat tre klänningar som
jag gillar väldigt mycket. Och typiskt att den finaste studentklänningen jag någon-
sin sett inte fanns på lager :/

Jag saknar dig, jag älskar dig, hela tiden pappa, varje dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0