godnatt

Nu måste jag säga godnatt, trots att jag långt ifrån är det minsta trött.
Men halv sex ska jag upp imorgonbitti och ta en powerwalk, sedan första
lektionen har vi step up vilket jag längtar väldigt mycket till. Är så glad att
jag valde den kursen, det är hur roligt som helst! Så kanske jag ska vara
med och lira lite fotboll klockan fyra imorgon, får se om jag har orken till
det. Skulle faktiskt vara väldigt roligt, har inte spelat fotboll på flera år!
Känner på mig att jag kommer ha grymt mycket träningsvärk imorgonkväll
men det är bara härligt. Det ska ju kännas när man tränat ;)

Förresten så beställde jag två par skor ikväll, hoppas dom kommer i veckan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0