haha!

Vilket äventyr vi varit med om ikväll! Ni skulle bara veta. Blandade känslor.
Ilska fast samtidigt hade jag riktigt roligt när jag och min älskade storebror
stormade iväg och gick tre kilometer lång inne i skogen, i mörkret.
Är faktiskt stolt över oss att det gick så bra som det gjorde, vi sjöng och pratade
högt. Skrämde bort alla farliga djur och jag måste erkänna att jag inbillar mig
så otroligt mycket när jag är i mörker. När det var jag själv som lät som en björn
så stannade jag av och trodde att det var en björn som lät. Haha!
Vägen kändes lång och när vi kom fram fick vi gott fika och en kaffekopp som
var helt underbar. Har nog inte längtat så mycket efter kaffe någon gång som jag
gjorde ikväll. Iskall och svettig på samma gång, det är inte underbart.

Och nu undrar ni nog varför vi går efter ett skoterspår sent på kvällen när det är
kolsvart ute. Vi skulle kolla efter älgspår innan vi åkte till farmor & farfar, kopplingen
slutar att funka och vi tar oss ingenstans. Min fina och Marcus fick för sig att köra den
där vägen som jag sa att dom inte skulle göra, eftersom vi kört fast så många gånger
i Tjäl när vi kört såna vägar pga att den där bilen inte går så bra när man kör såna
vägar. Men inte lyssnade dom på mig, dom skulle bums köra den där vägen och nu
fick dom se hur det gick. Men jag älskar min fina lika mycket ändå, han är rätt söt när
han gör misstag trots att han lovar att lyssna på mig nästa gång ;)

Så min kväll har varit kall, mörk men samtidigt jättebra. Trots att jag frysit en massa
så finns det inget bättre än att hälsa på farmor & farfar. Ska nog dit på torsdag igen 
så ska jag och Sofia ta oss en prommis. Kanon! :)

Nu mina vänner ska jag vänta på att min fina kommer hem så vi kan hoppa isäng.
Imorgon väntar ett step up pass och som jag längtar, då blir det hårdträning samtidigt
som man har otroligt roligt. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0