hej..

Sitter och myser i tvsoffan med Marcus dator i mitt knä, jag har fortfarande inte lyckats
köpa en egen. Tror det kan bli farligt att köpa en egen, kommer sitta med den jämt.
Har just tagit mig en lång och varm dusch efter en härlig promenad med Sofia & Elsa :)
Det är så härligt att vi har börjat umgås, hon förstår mig & jag förstår henne. Så underbart!

Tog mig mod och gick till pappas garderob efter jag duschat, har två myströjor som är hans
som jag använder i princip jämt när jag bara är  hemma. Skulle gå & kolla ifall han har några
fler och det hade han, en stor, mjuk, grå myströja. Bara för att han inte finns betyder det inte
att jag kommer sluta låna hans kläder. Det gjorde jag alltid när han levde och han bara skrattade
åt mig att jag jämt lånade hans kläder. Han skrattade nog åt mig nu också när jag grävde i hans
garderob efter en mysig tröja. Det luktar pappa om den, världens bästa pappa.
Många av pappas kläder kommer följa med mig när jag flyttar, det är något som är viktigt för mig
och något som jag verkligen alltid vill ha kvar. Alltid.

Jag älskar dig pappa & jag saknar dig. Hela tiden, varje dag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

aa, de ä nice hur bra vi två ä egentligen=D

2010-01-20 @ 22:44:59
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0