home sweet home

Nu är jag hemkommen från en kort skoldag, passade på att åka in på
suntan och sola lite innan jag åkte hem. Det är så fruktansvärt härligt
att lägga sig i ett varmt solarium när man fryser som attan. Dessutom
så börjar det ta sig, har fått lite färg och mer ska det bli! Längtar som
tusan till vi ska utomlands, nog för att min fina kommer bli neger vilket
jag inte kommer bli för han har mycket lättare att bli brun. Typiskt, jag
får nog se till att hålla honom i skuggan medans jag steker fläsk.

Sitter och lyssnar på Jay Sean - Down ft Lil Wayne som är min och min
finas låt. Jag älskar den! Så har jag vibra tone på magen och ska försöka
börja på lite läxa. Hur nu det ska gå, det går som trögast när man ska börja!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0