kärlek

Idag har vi äntligen tagit oss en tur på Lybo och kollat
ifall det finns några lediga lägenheter. Det fanns en som
blir ledig den första April, just där vi vill bo. Nu får vi hoppas
innerligt att det inte alls är någon lång kö så vi får komma &
kolla på den. Hon skulle ringa mig i veckan, så håll tummarna!

Dessutom så har min fina lovat mig att vi ska skaffa en liten
hundvalp som sällskap när vi flyttar, en sån liten mysig hund
som kan vara mitt sällskap när min fina jobbar så mycket.
Åh, har alltid velat ha en sån. Ord kan inte beskriva hur glad
jag blev när han gick med på att skaffa en.

Jag är så lycklig med dig, har aldrig någonsin varit såhär lycklig!
Snart är det våran dag, snartsnart ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0