Måndagmorgon.

Imorse väcktes jag av en väldigt trött pojkvän som tyckte att jag skulle
hoppa över morgonpromenaden, men icket. Halv sex klev jag upp och
klädde på mig några varma kläder, det är faktiskt väldigt kallt ute idag.
Tog med mig hunden & begav mig ut på en powerwalk, det är så härligt
att fara ut och gå tidigt på morgonen. Inte bara för motionens skull utan
också för att man blir himla pigg, jag är alltid så morgontrött som en
lång promenad på morgonen är nog väldigt bra för mig. Dessutom så
om jag stiger upp tidigt har jag lättare för att somna på kvällen. Härligt.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska börja göra mig klar för
att åka på skolan, insåg just att vi inte börjar försen 09:20 så jag har mycket
tid. Slutar kring tolv och då ska jag direkt åka och sola, sedan ska jag ta tag
i dom två uppgifterna som ska göras i veckan. Hade tänkt göra dom i helgen
men har inte orkat. Får hoppas att jag har någon ork senare idag.

Inte härligt med måndag, inte för fem öre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0