Mitt 2010

- I maj händer det stora grejer (som jag väljer att hålla hemliga tills dess)
- I juni tar jag den efterlängtade studenten, efter det åker vi utomlands. Härligt!
- I Augusti är vi bjudna på bröllop vilket ska bli väldigt roligt
- Efter resan kommer jag spendera min sommar på Skyttens äldreboende och
jag hoppas på att få fortsätta där efter sommaren. Det är verkligen underbart där.
- Jag ska börja träna igen, ska verkligen försöka ta tag i det igen. Den senaste
tiden har jag inte orkat med det, men nu blire beach 2010.
- Jag & min fina ska ha massvis med skönt sex (jag var tvungen att skriva det
annars fick jag inte publicera detta inlägg. Jag har en charmig pojkvän)
- Jag ska verkligen ta vara på varenda dag, varenda sekund. Det är något som
jag tycker att alla ska tänka på, inte bara detta år utan varenda sekund av livet.
Det är inte alla som får den fantastiska chansen.
- Ska försöka berätta för mina vänner och mina närmaste hur mycket dom faktiskt
betyder, man kan aldrig säga det för många gånger. Och man ska göra det medans
man kan, innan det är försent.
- Jag ska även njuta av varenda minut jag får tillsammans med min helt otroliga
pojkvän, jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är med honom. Han är allt.
- Ska kämpa dom sista månaderna i skolan, verkligen försöka vara stark och klara
av att få ett betyg i alla ämnen. Vara där och göra mitt bästa, allt som behövs.
- Jag och min fina kommer flytta till en egen lägenhet, ännu något som jag längtar
till otroligt mycket. Att få ha något eget, vi har redan bott tillsammans i över ett år
men vi har aldrig haft vårat eget hem där vi kan skapa massa minnen.
Då kommer vi nog skaffa en egen liten hund också, kan inte bli så mycket bättre.
- Sist men inte minst så kommer vi under detta år fira två hela år tillsammans.
Jag älskar dig!

Mer saker kommer jag nog att hinna med under detta år, men just nu är det här
allting som jag kommer på. Jag vet bara att jag ska njuta mer, ta vara på livet och
se det här nya året som någonting bra. Jag tror att allting blir vad man gör det till.
Jag ska kämpa för pappas skull, bara för dig pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0