tankar!

Det är faktiskt upp till var och en vad man skriver i sin blogg, vissa vill
skriva om mat i sin blogg, vissa vill ha en blogg där man skriver skit om
människor, vissa vill ha en 'gå ned i vikt blogg', vissa vill ha en mode blogg
och så vidare. Det är alltså helt upp till var och en vad man skriver och så
länge som man står för sin åsikt tycker jag inte att det är någonting fel.
Det fegaste man någonsin kan göra är att häva ur sig en massa och inte
våga stå för vad man skriver, vilket jag inte gör. Jag har mina åsikter och
dom kommer inte att ändras, jag står för vad jag skriver här på bloggen &
självklart så är jag inte ute efter att såra någon. Skulle jag aldrig göra med
mening, för så ond är jag inte. Och speciellt inte nu efter allt jag varit med
om och med tanke på hur jag mår. Men jag har mina åsikter och det är ju upp
till var och en om man vill läsa min blogg eller inte. Blir jag ledsen, besviken,
arg eller tar åt mig av vad som står i en blogg så slutar jag läsa den. Det är
väl inte så roligt att läsa en blogg som man blir ledsen av att läsa? Eller så tar
jag kontakt med den människan och förklarar hur himla ledsen jag blir över
vad som skrivs. För som jag sa, jag står för vad jag skriver här i bloggen.
Precis allting som skrivs står jag för.

Sedan så kan jag säga att det inte är det smartaste att skriva en massa i bloggen
när man vet att människor kan ta åt sig, men det här är min blogg. Min blogg där
jag skriver ned mina innersta tankar & känslor. Jag vet inte, jag kanske är helt
ute och cyklar, men den här bloggen är ett ställe där jag kan rensa mina tankar
och verkligen få ut allting som finns där inne. Som för mig är väldigt skönt.

Mer har jag tyvärr inte att säga. Man är inte tvingad att läsa min blogg och jag
väljer helt själv vad jag vill skriva om. För bloggen är min, bara min :)

Nuså har jag fått det sagt. Nu ska jag vänta på att min fina kommer hem, inte bara
för att jag saknar honom så mycket utan också för att jag är grymt snussugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0