tisdag

Har nu kommit igång med läxorna som jag borde göra, göra klart
hem provet i sjukvård och skriva "Hur kommunicerar jag?" med massa
frågor. Så har vi fått en fördjupningsuppgift av Lars som jag varit jätte-
stressad över men fick höra att vi har ett bra tag till på oss. Så det känns
väldigt bra, slipper man stressgöra läxorna, då blir det bara kaos.

Imorse tog jag ingen tidig morgonprommis som jag tänkte göra, var
alldeles för trött. Vet inte vad det blivit med mig, vaknar inte ens utav
väckaren. Men imorgonbitti har vi ingen lektion försen vid tio så då ska
jag nog ta mig ut. Så har vi step up imorgon, idag gjorde vi bara några
tester för att sedan kunna jämföra om man förbättrat rörelse, kondition
och styrka. Det var ju lite tråkigt, jag som var laddad för att få svettas.
Men imorgon får vi röra på oss, så skönt.

Nu ska jag fortsätta med läxorna, blir lätt att man fastnar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0