Torsdagkväll.

Har just stoppat i mig några goda leverpastejmackor och lite nypon-
soffa efter en kvällspromenad med min fina. Tänka sig, för en gångs
skull så fick jag med honom ut. Kors i taket! Men det var härligt och
mysigt, det känns att man inte tränar två timmar per dag längre.
Måste verkligen ta tag i träningen igen, vilket var mitt nyårslöfte men
vet inte riktigt om jag har kunnat hålla det. Har blivit rätt lat av mig.
Men det är ju så skönt att ligga framför tvn och se någon bra film, för
det är ju bara att ta sig ut eller iväg och träna för när man väl är där
så går det ju toppen. Men det är just det där att orka byta om och ta
sig ut. Men jag ska verkligen kämpa nu, mår varken bra psykiskt eller
fysiskt av att inte röra på mig lika mycket. Förr tränade jag hur mycket
som helst, kunde vara ute och powerwalka i flera timmar eller åka på
gymmet, träna både konditon och styrka. Nu måste jag skärpa mig!
Har tänkt börja redan imorgonbitti, ska kliva upp tidigt som tusan och
ta mig en prommis före frukosten. Då gör jag bort träningen på morgonen
och behöver inte alls få någon slags ångest för att jag inte tränat.
Med andra ord så kan jag njuta av en härlig fredag i Tjäl och mysa med
lillvalpen. Åh, Izor :) Det sötaste jag vet.

Imorgon ska jag följa med min fina och kolla på en ny bil, det är huuuuur
fin som helst. Det är dessutom en familjebil, så jag undrar vad han tänkt ;)
Haha!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig isäng.
Hoppas alla får en härlig & lugn helg, det blir inget festande för min del men
Simon skulle bums hämta mig i helgen för att jag skulle festa, men ikket.
Tror inte ens han hittar till Tjäl! Haha.


En sak till, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0