Äntligen fredag!

Dagen började med att jag försov mig, hör och häpna! Jag brukar aldrig
försova mig. Jag tror det här är den första dagen i hela mitt liv som jag
gör det. Jag ställer alltid klockan nästan två timmar innan jag ska iväg så
jag ska hinna med allting på morgonen men imorse var jag något trött,
vaknade inte ens av väckaren. Inte bra. Men jag tog mig iallafall på skolan
och där planerade vi vad vi skulle bjuda på för gott när vi ska fara ut och
hälsa på ett äldreboende. Efter lunchen hade vi bara två lektioner och vi
fick veta var vi ska vara på praktiken. Jag fick Medicinkonsulten! Är så glad
över att jag får vara där, äntligen får jag lära mig ta massa blodprover.
Efter skolan tog jag & Frida oss en tur på stan för att kolla in lite partykläder
som man kan ha på sig imorgon, hittade en jeansväst, en kjol och ett par skor.
Hade ju ett presentkort på Mixup som jag fick i julas som jag inte alls tänkt på.
Så, tack svärfar för den fina jeansvästen :)

Ikväll blir det bara lugnt för min del, min fina ska fara och hälsa på en kompis
och efter det ska vi åka på Suntan & få lite färg. Imorgon blir det först stan på
dagen, ska inhandla en ny skjorta till min fina eftersom jag råkade ha sönder hans
favoritskjorta ;/ typiskt mig. På kvällen blir det singstar med brudarna & sen hotellet!










Kommentarer
Postat av: Pallan

Snygga skor! :) vart köpte du dom? :)

2010-01-29 @ 22:29:12
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0