Varje dag, varenda minut

Jag saknar dig hela tiden, varje dag, varenda minut. Du finns i mina tankar
hela tiden och jag kan inte sluta tänka på att jag förlorat den bästa vännen
jag någonsin haft. Jag önskar man kunde trycka på en knapp, få bort den
obehagliga känslan, den smärtan som aldrig tar slut. Jag har vant mig vid
den just nu, den finns ständigt där och jag bara måste leva med den. Det
gör så fruktansvärt ont pappa, jag önskar du var här och kunde hjälpa mig
att fatta alla svåra beslut. Du fick mig alltid att orka, jag vet inte hur jag ska
orka med allting utan dig. Jag är svag, känner mig som den svagaste just
nu. Du bara ska finnas här, som du alltid har gjort. Du har alltid funnits för
mig, med mig, alltid. Varför kan det inte vara så längre? Den relationen som
vi två hade går inte att beskriva med ord, du var mitt allt. Så mycket mer
än en pappa för mig, du fanns alltid där, stöttade mig, du var min bästa vän.
Jag önskar jag fick se dig, krama om dig, skratta med dig, vara med dig.
Bara en gång till.


Jag älskar dig pappa, oändligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0