you are not alone

Sitter och lyssnar på michael jackson's låt "You are not alone"
Det är så otroligt fin & den stämmer in så väl. Rabih sjöng den
för dig på idol, bara för dig. När jag kollar på det klippet, när
han sjöng den för dig den där fredagen så rinner bara tårarna.
Speciellt när han kollar upp mot himlen, han menade det verkligen.
Och det var så otroligt fint gjort av honom.

Jag träffade honom på hotellet för några helger sedan och då tackade
jag honom. För att han sjöng för dig, för att han har tänkt på oss.
Han sa att det kom direkt från hjärtat och att han tänkt på oss mycket.
Det värmde.

Nu ska jag fortsätta lyssna på denna underbara låt, försöka städa upp
på mitt rum och packa inför att åka ikväll.
Iallafall försöka.


Om jag bara fick se dig igen, fick krama om dig, känna hur du pussar
min panna och viskar att allting kommer ordna sig. Om jag bara fick höra
dina tokiga skämt och höra ditt härliga skratt. Jag går sönder pappa..
Jag vill att du ska komma hem nu, jag behöver dig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0