1 Juli 2010

Har umgåtts med bästa Sofia och älskade Elsa Belsa hela dagen, vilket har varit
väldigt mysigt. Imorse tog vi oss en promenad och sedan fikade vi gott när vi kom
hem igen. Sedan har vi varit uppe hos mamma, fick passa Elsa Belsa medans Sofia
besikta bilen och sen fick vi god lunch hos världens bästa mamma!

Jag har ont i min arm. Något i min rygg har hamnat i kläm så det strålar ut över hela
min högra arm och det gör så förbaskat ont. Igårkväll kunde jag inte somna för det
värkte så otroligt mycket, idag under dagen har det knappt gjort ont men nu när jag
sitter still med den gör det jätteont igen. Mamma ska få massera mig sen ikväll och
jag hoppas det blir bättre. Vill inte ha ont nu när jag ska börja jobba och allt.

Ikväll blir det middag hemma hos mamma. Norskarna är här i Lycksele så vi ska träffa
dom, det var längesen så det ska bli roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0