12/7-10

Min lediga dag idag efter sju dagars arbete, solen har lyst hela dagen och jag har hunnit
med massor. Först tog jag mig en välförtjänt sovmorgon, känns så härligt att vara utvilad.
Steg upp och tog mig en lång promenad, inte lika roligt att powerwalka själv men jag gjorde
ett försök och det gick minst lika bra utan sällskap. När jag kom hem drack jag flera liter
vatten, tror jag svettade bort ett helt hav. Tog bilen till mamma där farmor var, hjälpte
henne med att klippa gräsmattan och kasta bort en massa skrot. Fick mig många skratt med
älskade farmor, haha! Hon är så underbar.

Nu har jag diskat bort lite, ska hoppa in i duschen strax och sedan göra mig klar för att fara
och äta på Renmarkspizzerian med mamsen. Dom har börjat med sushi! Tror ni jag är glad
eller!? Jag älskar det! Så det ska bli väldigt gott, sen ikväll vet jag inte vad vi ska göra.
Tror vi ska fara på pappas grav och se hur det blev med gravstenen, den kommer idag.

Imorgon på förmiddagen ska jag och mamma följas till stugan och bada om det är bra väder.
Jag jobbar 14-21 imorgon så jag hinner nog med ett eller två dopp (;

Hoppas solen skiner på er också och att ni har en underbar måndag!


Jag längtar tillbaka till Alanya. Solen, poolen, havet, maten.. allt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0