Godnatt.

Jag har jobbat extra idag, ställde upp och tog Greta's pass och lika glad är jag för
det. Lite extra pengar är aldrig fel! Men jag har ingen energi, mina ögon faller snart
igen av sig själva så jag ska bege mig mot sängen. Skulle ju vara ledig idag egentligen
för jag jobbar i helgen, kan lova att det kommer kännas på söndagkväll att man jobbat
sju dagar och inte varit ledig något. Imorgon får jag iallafall sovmorgon, härligt!

Ikväll har vi städat och gjort fint här hemma, ätit en god middag som älskling lagade
och så har jag hunnit vara ute på en springtur. Imorgon ska jag försöka ta mig ut
och springa också.

9 månader idag. Många tårar har runnit och det har gjort så fruktansvärt ont.
9 månader av oändlig saknad - jag älskar dig pappa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0