hard work work work

Jag är trött i mina ben! Det märks att man inte jobbat på ett tag, ska köpa mig en steg-
räknare och se hur många steg jag går under tiden jag arbetar. Det måste vara många!
Men roligt har det varit och det har gått jättebra. Nu är det bara att bita ihop och kämpa
för i slutändan så kommer det ju alltid något gott ur det här och jag trivs förbaskat bra.

Imorgon jobbar jag 7-17 vilket inte känns jätteroligt, men förhoppningsvis kommer dagen
flyga iväg. Det bästa av allt är väl att min man är så duktig när jag jobbar och han har slutat.
Han diskar och sköter hushållet vilket känns jättebra. Man är inte så sugen på att laga mat
eller diska efter en hel dag på jobbet. Jag har tur jag, som får leva med världens bästa kille.

Ska hoppa in i duschen och lägga mig framför tvn. Sedan blir det nog en tidig kväll med tanke
på att jag ska upp klockan sex imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0