Härliga fredag!

Nu har jag jobbat två veckor på Skytten och jag stormtrivs. Det går toppen, pengarna
rullar in som dom ska och jag älskar att vara bland härliga människor hela dagarna.
Är inte alls avis på alla som har semester, mår bra av att göra något och ha annat att
tänka på. Att få in pengar på kontot och känna varje kväll att man gjort någonting bra.

Min fina fick semester idag & det firade vi med grillad kyckling, det var otroligt gott!
Vi bjöd hit Jonte på middag, det är nog den roligaste människan som finns och vi har
alltid så roligt tillsammans. Nu sitter dom på våran balkong och dricker några öl i det
härliga vädret. Det här kallar jag lycka! En ledig helg, underbart sällskap och en helt
fantastisk pojkvän. Nu kan det inte bli så mycket bättre, jag börjar gilla livet igen.


jag är så lycklig!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0