Härliga fredag!

Imorse skulle jag ju som sagt ta mig en lång sovmorgon, vaknade halv åtta och
höll på att rinna bort. Det var så himla varmt i rummet och magen krampade så
jag gick upp en stund. La mig framför tvn men det var inget intressant så jag gjorde
mig lite fika och tog en alvedon. La mig i sängen igen i hopp om att jag skulle kunna
sova en liten stund till, jag har ju trots allt jobbat alla dagar den här veckan och ska
jobba hela helgen så jag behövde verkligen sömn. Jag somnade som tur var och
vaknade tillsammans med min fina som är hemma och är sjuk idag. Det bästa som
finns är att få vakna tillsammans på morgonen, trots mitt härliga morgonhumör (;

Efter min springtur så känns magen mycket bättre, ska hoppa in i duschen alldeles
strax och sen göra mig klar för att åka på jobbet. Jobbar kväll ikväll, heldag imorgon
och delad tur på söndag. Det känns som att det kommer bli en bra helg, imorgon
efter jobbet ska jag och älskling ha en mysig middag och riktigt rå om varandra hela
kvällen. Han åker ju bort och jobbar till veckan och jag kan lova er att jag kommer
sakna ihjäl mig. Men nu har jag ju något att göra om dagarna så det ska nog gå bra.

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0