ingen bra dag idag

Är inte på så bra humör idag. Tänker inte nämna orsaken här i bloggen för jag anser att
det inte är lönt. Men det gör mig iallafall irriterad och arg, förstår inte hur vissa tänker.
Skulle mest av allt vilja ligga kvar i sängen, dra täcket över huvudet och bara vara men
nu är det jobb som står på schemat. Jobbar till två idag så det inte så farligt, men ändå.
Hatar att vara såhär trött på morgonen, men idag får jag faktiskt skylla mig själv. For till
mamma's lägenhet igårkväll när jag slutade och hjälpte till, blev kvar där ända till ett
inatt så jag somnade sent och skulle upp halv sex. Kanske inte det smartaste.

När jag slutar ska jag nog åka till mamma igen och fortsätta hjälpa till där, sedan blir det
nog en väldigt lugn kväll och läggdags väldigt tidigt med tanke på att jag ska upp lika
tidigt imorgonbitti igen. Men det är bara att tänka på pengarna, då tar man sig upp.

Hoppas ni får en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0