ingen sömn, glad ändå

Godmorgon alla glada! Själv är jag inte så nöjd, lyckades sova tre timmar inatt.
Men det är tur att jag bara gå till halv två idag, hade varit mycket jobbigare att
kliva upp ifall jag gick heldag. Och idag får jag träffa min fina!! vilket gjorde det
mycket enklare att ta sig upp. Jag längtar så tills jag får krama om honom.

Nu på morgonen kom jag in på en blogg, vet inte vem det var utan halkade bara
in där av en slump. Hon hade skrivit att Lunarstorm skulle läggas ned och att hon
i paniken sparat sina dagboksinlägg därifrån. Jag loggar in i paniken och hoppas
att dom inte hunnit lägga ned för jag har faktiskt en hel del att spara därifrån jag
också. Det kanske låter löjligt, men det är faktiskt himla roligt att ha kvar senare.
Haha, fanns himla mycket roligt på min sida. Lite roliga mail och så.

Nu ska jag fortsätta göra mig klar för jobbet, packa det sista och sedan arbeta!
Det känns så härligt att åka på jobbet nu när man vet att det är där man ska jobba framöver.



Kommentarer
Postat av: Pallan

Tack Sara! Det var väntat & ändå skönt att hon bara fick somna in men sorgen kommer ju såklart ändå..



Grattis till jobbet!

2010-07-20 @ 07:30:36
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: Lisa

kanske har du rätt sara... kanske sitter dom tillsammans där uppe och har det bra och tittar ner på oss och ser till att vi har det okej. jag vill tro det iallafall, men när saknaden tar över allting annat så har jag svårt att tänka det minsta på det sättet. men jag vill. tack för att du finns. du är otroligt stark, och precis som du så brukar jag tänka på dig ofta när jag är ledsen. man är inte ensam. tack fina du.



stor stor kram <3

2010-07-20 @ 09:32:57
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: roos

:)

2010-07-21 @ 00:36:19
URL: http://withme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0