Jag har bestämt mig



Jag har bara tagit två vanliga snusar på hela dagen, annars är det Onico som
gäller. Jag har försökt sluta flera gånger men det har aldrig gått så bra som
det går nu. Tror det är för att jag har så mycket som jag ser framemot och
jag vill verkligen sluta. Pappa ville så himla gärna att jag skulle försöka sluta.
Han sa till och med att han skulle ge mig en bärbar dator och en tv om jag
klarade av att vara snusfri ett år. Jag klarade det inte då, jag klarade det inte
när pappa försvann men nu har jag bestämt mig. Nu ska jag klara det, för
pappas skull. Om jag har det i tankarna så kommer jag nog klara det, om jag
hela tiden blir påmind om att jag gör det för hans skull. Älskade pappa, jag
önskar du kunde se mig nu. Det går bra nu.

Snus är inte bra heller, även fast jag vet om vad det gör så har jag inte kunnat
sluta när nästan hela min klass snusade. Det var svårt att motstå, men nu går
jag inte skola längre så borde det vara lättare.

Fast jag ska inte heller säga att det kommer gå direkt. Det beror alldeles på.
Men håll alla era tummar och tår så klarar jag det kanske!

Kommentarer
Postat av: mamma

Han är stolt, jag är stolt <3

2010-07-09 @ 23:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0