LYCKLIG ÄR BARA FÖRNAMNET!

Den här dagen har varit fruktansvärt bra! Började jobba klockan 12 och allting flöt
på som det brukar. Chefen tar in mig på hennes kontor för att vi skulle prata, hon
frågar mig vad som händer till hösten och jag sa att jag inte hade några planer alls
på att läsa vidare så jag vill jobba. Hon säger att hon har länge tänkt lägga in mig
på en egen schemarad och så ska jag få flyta. Hur många procent och hur länge kunde
hon inte säga nu eftersom hon inte gjort klart schemat, men snacka om att jag blev
lycklig! Jag är inte arbetslös till hösten, jag kommer tjäna pengar och min värld kommer
inte gå under!! ÅH. Jag är såååååååå glad. Det går framåt nu, det göre verkligen ;)

Efter jobbet tog jag mig en tur på Lindex. Hittade en tröja, en fin sommarklänning, ett
par nya solglasögon ( ja jag härmar Marcus flickvän ;) ) ett par blommiga örhängen och
hårfärg. Så ikväll ska jag städa och färga håret. Lägenheten ska vara skinande ren när
jag och min fina kommer hem på torsdag.

Ett minus är att jag har så grymt svårt för att äta i denna värme. Det är så varmt när man
jobbar att man håller på att rinna bort, jag måste nästan tvinga i mig mat och det är inte
kul. Har fått i mig lite middag nu iallafall, ska vänta på mamma och sedan ta en lång kall
dusch så jag rent börjar frysa.



Jag hoppas du ser mig nu. Fan så stolt du är över mig, det vet jag.
Vill bara krama om dig och se dig vara glad för min skull, jag får
göra det i mina tankar istället. Nästan så jag kan höra dig nu älskade pappa.



Kommentarer
Postat av: mamma

Stolt är bara förnamnet, han är så otrolligt, ofantligt, fascodabelt stolt...det är vi båda <3 bra att du härmar henne, ni har ju redan lika skor ;)

2010-07-19 @ 19:05:50
Postat av: Frida

oh, va härligt!! stort grattis min fina vän :) du är stark!

2010-07-19 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0