Min söndag

Hej alla fina läsare ♥

Idag har jag jobbat hela långa dagen och till min förvåning så har den bara flygit
förbi. Har jobbat med härliga människor och det gör att tiden går snabbt. Det har
varit regn här, tråkigt väder hela dagen vilket bara har varit skönt när man jobbat.
När jag slutade så hade min fina beställt mat till oss från Renmarkspizzerian, jag fick en
sushi tallrik och han tog pizza. Oj så gott det var! Jag har tur jag, som har världens
finaste pojkvän. Efter middagen la vi oss på soffan och där somnade jag en timme.
Vaknade av att han strök mig på kinden och sa att det var dags för en lång prommis!
Så, så blev det. Vi åkte till Tuvträsk där han stannade hos Linus och jag började gå
hemåt. Hann ända till Djurparken så idag har jag gått över en mil, så himla skönt.

Vi åkte på pappas grav och var där en stund. Såg att älskade storebror varit där och
ställt pappas första fotbollsskor på gravstenen. Så fint. Jag blir tårögd av att bara tänka
på det. Min pappa, min fina pappa som jag saknar oändligt mycket.

Nu har vi just kommit hem efter ett besök hon älskade mamma. Hon har fått det så fint
i hennes lägenhet, nästan så jag vill flytta in där. Hon förtjänar verkligen att ha det så
fint, hon förtjänar det bästa.

Nu ska jag ta mig en lång dusch. Blir nog en tidig kväll ikväll, är helt slut på efter en hel
jobbarhelg. Imorgon får jag ingen lång sovmorgon för jag ska på Medicinkonsulten.
Har länge tänkt kolla upp mitt födelsemärke bakom låret men aldrig riktigt tagit tag i att
ringa dit och boka tid. Nu har det börja göra ont så det är bäst att kolla upp om det är
något som inte stämmer.




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt! :)

Det är bra här med.

2010-07-25 @ 22:07:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! :)

2010-07-26 @ 05:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0