oändligt många minnen, fina & underbara minnen

Klev upp tidigt som tusan imorse och tog mig en lång morgonpromenad.
När jag kom hem fixade jag havregrynsgröt till frukost som är världens
bästa frukost utan tvekan. Man får så mycket energi och ork om man äter
en rejäl frukost. Synd att jag insett det först nu, men bättre sent än aldrig.
Efter det så skuttade jag direkt över till mamma, vi skulle åka och sola men
rätt som det är så tar banken hennes kort. Klantiga söta mamma, hon hade
lyckats göra något knepigt igår när hon beställde en ny skylt till brevlådan.
Men det fixade sig tillslut, så nu ska vi alldeles strax fara och sola.

Vi hann fara en tväris till huset. Vårat fina hus, som egentligen inte är vårat
längre. Men jag kommer alltid kalla det för vårat hus, mitt fina barndomshem.
Jag filmade utanför och i varje rum. Underbart att ha kvar. Att kunna spela upp
ibland när längtan efter huset blir stort. Så många minnen jag/vi har därifrån.
Det är underbara, fantastiska och fina minnen som aldrig någonsin glöms bort.

Efter att vi varit och solat ska jag fara hem och duscha, göra mig klar för att
åka på jobbet och äta en god lunch. Jobbar 12-17 idag, när jag slutar blir det
en god middag hos mamma. Tacos! Bättre kan det inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0