PUSS

Har haft en jättemysig liten "minisemester" med älskling. Slutade tidigt i tisdags och då
tog jag bilen direkt till Tjäl. Vi sov i deras jaktstuga och hade med oss lilla Izor som fick
springa lös. Vi åt god mat, pussades, spelade kort, slogs, pussades, var ute med hunden
pussades och så fortsatte det så ;) Haha! Det har varit jättemysigt och det behövdes.

Imorse när vi vaknade tog jag mig en lång promenad och när jag kom tillbaka hem så
hade älskling fixat mat. Nu ska jag klä mig och göra mig klar för att åka och arbeta kväll.
Jobbar hela helgen och det känns ganska härligt, med tanke på att man tjänar bäst helger
och kvällar så klagar jag inte (; Är ledig på måndag och då ska jag fara på Medicinkonsulten
och kolla upp mitt födelsemärke som har börjat göra ont, bäst att kolla ifall det är något.

Här är några bilder, jag har världens finaste pojkvän utan tvekan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0