Soliga fredag

Tänkte kliva upp tidigt imorse och ta en promenad men somnade om igen.
Ryggen och armen gjorde lika ont igår så jag somnade rätt sent, men när
jag väl klev upp gjorde jag en god frukost. Fikade på balkongen och njöt
av det härliga sommarvädret. Diskade bort lite och begav mig ut på en lång
promenad och jag kan säga att jag svettades. Varmt, men härligt.

Nu ska vi strax åka till Tjäl och vara där över helgen, det ska bli mysigt att
komma iväg lite och njuta sista dagarna innan allvaret börjar. Nu närmar
arbetsveckan sig och jag kan säga att det känns riktigt spännande trots att
jag jobbat där i flera år. Har ju inte vart där och jobbat på ett tag så det känns
riktigt roligt. Ska bli härligt att göra något om dagarna, blir så tråkigt att vara
hemma när alla andra jobbar. Och så får jag ju inte glömma pengarna, längtar
redan tills jag får min första lön och jag har inte börjat jobba än. Haha!

Ska stressa min fina lite så vi kommer iväg! ;)


Jag älskar framtidsplaner, jag älskar våra framtidsplaner och jag älskar dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0