Tisdag 27/7-10

Regnet bara öser ned här i Lycksele. Vart är sommaren? Såna här tråkiga dagar längtar
man tillbaka till underbara Turiket. Jag vill fara på en sån resa snart igen, det var mer
än underbart. Fast nästa gång vi åker ska vi nog satsa in oss på två veckor, man hinner
inte med allting man skulle vilja när man bara är där en vecka för tiden bara flyger iväg.

Jag har just kommit hem efter en powerwalk med stavarna, ska alldeles strax hoppa in
i duschen och göra mig klar för att äta middag hos mamma. Ska jobba hela kvällen så
hon var snäll och bjöd på middag. Eller det var snarare jag som bjöd in mig själv. Haha!

Nu ska jag fortsätta kolla efter fina saker på internet en liten stund innan jag måste börja
dra mig härifrån. Just nu är jag så himla glad, jag har den finaste i mitt liv och jag älskar
honom så fruktansvärt mycket. Aldrig har jag älskat någon så högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0