Tisdag 6/7-10

Fick sluta en hel timme tidigare idag, vilka underbara arbetskamrater jag har!
Är helt slut på, det känns att man inte är van att kliva upp klockan sex varje
morgon. Nog har jag blivit lat alltid, dom här veckorna som jag varit ledig har
bestått av väldigt mycket sovmornar. Men det känns så himla härligt att göra
någonting om dagarna, göra lite nytta och tjäna pengar. Underbar känsla!

Springsuget gästade mig när jag kom hem från jobbet, nu efter middagen så
är jag inte lika sugen men jag ska ändå ta med mig min fina ut på en löptur!

Förresten så fick jag ett kusinbarn till imorse! :) Grattis fina kusin Linda, Henrik
och lilla Melwin som äntligen fick bli storebror. Tyckte det var nyss hon berättade
att dom skulle ha en liten till, tiden går fort och jag är så glad för deras skull.
Höll på att svimma när jag såg bilden på den lilla söta, så himla go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0