tisdagkväll

Har jobbat hela kvällen, har börjat få ont i min rygg så det gick väl inte direkt perfekt
men ändå bra. När jag kom hem städade jag hela lägenheten, hann he sönder sop-
påsen just utanför dörren så hade sopor överallt. Hur lyckas man? Jag lyckades iallafall.
Men nu är det rent och fint här, perfekt till min fina kommer hem imorgon. Han lär bli
glatt överraskad och sånt tycker jag om. Att överraska honom.

Nu ska jag hoppa in i duschen, luktar minsann sopor hela jag. Sedan ska jag göra mig
en té kopp och lägga mig framför någon bra film. Imorgon jobbar jag 12-17 men ska
ändå dra mig upp tidigt. Ska ta en lång powerwalk, sola med älskade mamma och fara
till huset en sista gång. Ska filma både utanför och innanför, det kan vara roligt att ha
kvar när saknaden efter huset blir stor. Usch, vill inte ens tänka på det.

Det där huset har betytt så mycket för mig & kommer alltid att göra det. Har så många
fina minnen därifrån, på gården och flera minnen från varje plats inne i huset. Det gör
ont att tänka på att det inte längre kommer tillhöra oss. Det är mitt barndomsställe, där
jag växt upp tillsammans med min fina familj. Det kan inte göra annat än ont, jag kommer
sakna det huset fruktansvärt mycket. Efter imorgon kommer vi bara kunna köra förbi där
och tänka tillbaka på våran tid där. Fast samtidigt, så tänker jag att det är nu dags för oss
alla att skapa nya och fler minnen. Livet tar ju inte slut för att ett hus säljs, än fast det
ibland kan kännas så. Men det är nu dags att bilda egna traditioner och minnen.


Älskade farmor & farfar i vårat fina hus.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0