Underbara människor!

Jag måste säga att jag har världens bästa kusin. Hon är en vän som
alltid finns där, lyssnar & stöttar. Jag kan vara mig själv i hennes sällskap och
får alltid skratta. Det vi har kallar jag äkta vänskap och jag släpper det aldrig.

Tack Sofia för att du alltid finns där och försöker få mig att må bättre. Tack för
att du lyfter upp mig från botten och får mig att le på insidan. Och så tackar jag
även för att du och Martin producerat den finaste och underbaraste bebisen som
någonsin kommer födas, hon är det goaste jag vet så tack för det ;)

Kommentarer
Postat av: S

Gud!!!! Vilken hemsk bild! haha.men du, int vet ja om ja ä sådär bra men lite kanske.. ;) Haha! =P Elsa ä de finaste<3 efter ja förstås..;O)

2010-07-02 @ 21:53:31
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0