Söndagkväll

Nu har jag jobbat hela veckan & helgen, kan säga att det känns verkligen i mitt huvud
och i mina ben. Men det ger pengar och jag har otroligt roligt på Skytten med fina arbets-
kamrater och gulliga pensionärer. Men imorgon är jag ledig och jag ska ta en välförtjänt
sovmorgon, ska sova tills jag vaknar och inte ställa väckaren. Det ska bli otroligt härligt.

Sitter och väntar på att min fina ska komma hem från fisketuren. Sedan blir det en lång
dusch och lägga sig framför tv:n och äta lite gott. Har inte tänkt gå och lägga mig tidigt
ikväll, mycket större risk att jag sover längre imorgon då ;)

Ska fortsätta läsa lite bloggar, drömma mig bort och njuta av allt som komma skall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0