fredagkväll

Hej & hå ♥

Jag borde kasta mig isäng men istället sitter jag här och lyssnar på Molly Sanden's
fantastiska stämma. Är helt slut i kroppen och helt förvirrad, det känns att jag inte
sovit bra på några dagar. Har varit i mamma's lägenhet i princip hela dagen och
hjälpt till lite, skrattat så tårarna runnit åt Lennart och ätit en underbar pizza till middag.
Så himla fint min mamma har hunnit få det, jag vet att hon kommer stormtrivas.

Nu ska jag fortsätta äta godis, dricka cola och vänta på att min fina ska komma hem
så vi kan krypa isäng. Imorgon står det jobb på schemat och jag är faktiskt laddad.

'
Jag är utan tvekan världens lyckligaste. Vi har så mycket att se fram-
emot. Kan knappt vänta. Älskar dig, så fruktansvärt mycket Peder!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-07-24 @ 16:18:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0