onsdagkväll

Dagen började så bra med att jag tränade en timme, åt en rejäl frukost och solade
med mamma. Jobbet gick också rätt bra. Men sen var vi till huset en sista gång, vilket
gjorde fruktansvärt ont i mitt lilla hjärta. Mitt fina barndomshem. Vi lämnade över
nycklarna idag och jag filmade hela huset. Sedan ikväll ringde han som köpt huset
och tyckte att det var för dåligt städat i pannrummet. Alltså hallå, är jag från planeten
mars eller? Det ska inte vara speciellt fint där det ska eldas, dessutom går det inte att
få så mycket renare än vad farmor fixat. Men vi åkte dit iallafall så slipper man en massa liv.

Jag har bara varit allmänt ledsen och lättirriterad hela dagen. Fått höra det ena och det andra.
Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare. Det som inte dödar det härdar, eller hur?
Jag är faktiskt inte så brydd om vad folk tycker och tänker om hur jag är som person. Däremot
kan man bli väldigt ledsen, men såna små saker går över rätt fort. Tacka gudarna för att min
fina kom hem ikväll, då känns livet genast mycket bättre. Han är världsbäst.

Imorgon jobbar jag kort dag, när jag slutar ska jag ta den långa rundan runt Betsele dammen
igen. Jag gruvar mig redan, haha! Det är inte en kort bit jag pratar om. Men det ger bra motion
och det är härligt med träning. Sedan ska vi äta middag hos mamma ( Nä jag äter inte där jämt (; )
och sedan får vi se vad det blir. Jobbar kort dag på fredag också och så hoppas jag att vi åker till
Tjäl över helgen och bara myser. Det är vad jag behöver nu, lugn och ro med världens finaste.

Vi var förresten på Statoil tidigare ikväll och herre vad mycket bilar och folk det var ute.
Jag är inget stort fan av motorveckan, har aldrig varit och kommer förmodligen aldrig bli så det
blir inte utgång för mig iallafall. Har helt tappat suget för det och det är jag faktiskt glad för.

Nä nu ska jag krypa ned under filten med min fina och äta smarriga vindruvor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0