Jobb!

Ikväll är det jobb som står på schemat för mig, det känns himla bra att komma tillbaka på
Skytten och jobba när jag inte varit där på ett tag. Sa ju ifrån mig extrajobb på helgerna
för att jag inte orkade jobba när jag gick skola samtidigt, men nu har jag ingen skola att
tänka på så nu är jag heltaggad på jobb! Visst känns det lite nervöst, man blir ju så himla
lat när man bara går hemma heldagarna men jag tror att det kommer gå super.
Mest ovant kommer det bli att kliva upp sex på mornarna när man är van att kunna ligga
hur länge man vill. Men det ordnar sig, efter några dagar vänjer jag mig och det ska bli
oerhört skönt att ha något att göra om dagarna och inte bara sitta hemma!

Nu? Ta bort nagellacket - duscha - fara på affären en tväris - slänga ihop lite mat och
sedan åka och jobba (:



Solnedgång i Turkiet. Har aldrig varit så lycklig som jag var då!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0