pöss på dä min lilla mäskdunk

Ikväll har jag tränat för ett år framöver känns det som, först for jag och min fina
ut på en löptur. Svetten bara rann, benen värkte och jag bet verkligen ihop för att
orka. Vilken känsla när det var över! Sedan ville Sofia ta en promenad så då tog
jag med mig Busy och så gick vi ut på en rätt lång promenad. Tiden går så fort
när man har så mycket att prata om. Tack för det bästa Sofia! (:

Nu har jag fått i mig lite kvällsfika, ska strax hoppa in i duschen och sedan lägga
mig och sova så jag orkar med att jobba imorgon. Det är himla roligt att jobba, nog
för att jag alltid tyckt det men såhär roligt har jag aldrig haft förut när jag jobbat!

Funderar på om jag ska ta Greta's pass på torsdag. Det är ju bara 7-13:15 så jag
överlever nog. Klart det känns lite drygt att jobba hela veckan + helgen, men det
är bara att härda. Det ger pengar och så får jag sova hela måndagen för då är jag
ledig. Men skulle få tänka tills imorgon, så jag hinner ju bestämma mig. Lite extra
pengar är aldrig fel! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0