Livet är vårt - för att jag älskar dig, så som du är

Hur kunde jag få en sån underbar och fantastisk människa i mitt liv? Jag blir glad av att
tänka på oss två, vi två som blivit ett och som föralltid ska hålla ihop. Förevigt. Direkt jag
tänker på oss två tillsammans  får jag bara ett stor leende på mina läppar. En kärlek som
aldrig lämnar en utan ständigt finns kvar. Man blir påmind om hur älskad, behövd och
underbar man är - varje dag. Du är den som älskar mig oavsett vad, Du är den som alltid
stannar kvar trots mina brister. Du är den som torkat oändligt många av mina tårar och
även gett obeskrivligt många av dina tårar till mig. Du är den som tar emot mig när jag faller
och aldrig släpper taget. Du får mig alltid att skratta, trots att tårarna bara rinner och jag
vill falla ihop som en liten hög. Du ställer alltid upp, oavsett hur långt borta du befinner dig.

Du förstår mig, inte alltid men Du försöker. Trots att Du vet om att jag aldrig kan bli hel igen
så ger Du aldrig upp. Jag har aldrig sett någon kämpa så mycket, aldrig sett någon som verkligen försöker laga mig trots vetskapen om att det aldrig kommer gå. Vad vore jag utan Dig? Ingenting.

När jag hela tiden väljer fel väg tar Du min hand och visar vägen, Du stannar alltid hos mig trots mina snesteg. Du låter mig rätta till alla fel. Jag förstår inte hur Du gör, men på något sätt lyckas du alltid.  Jag har aldrig förstått hur en människa kan vara så snäll, omtänksam, rolig och helt underbar på  samma gång. Jag trodde inte det fanns någon som var perfekt, men jag trodde fel. Du är helt perfekt. Du får mig att se något bra i allt, till och med det dåliga. Du får mig att inse att det finns något att se framemot. Våran framtid tillsammans, våra underbara framtidsplaner som får det att pirra lite extra. Jag vet att jag orkar leva en dag extra tillsammans med dig, hela tiden.

Jag känner mig som världens finaste människa när jag är med dig. Även om jag gråtit i flera timmar eller om jag springer runt i mjukiskläder, så känner jag mig som finast när jag är med dig.  Jag behöver aldrig vara rädd, för Du står alltid brevid mig. Du håller mig hårt och jag känner mig trygg. Jag visste inte att kärlek kunde vara så underbart. Jag visste inte att jag kunde bli såhär lycklig & kär. Utan dig hade jag inte varit såhär stark, jag hade inte klarat en dag utan dig.

Jag vill ge dig allt jag har. Jag älskar dig precis som Du är. Utan tvekan är Du den bästa pojkvännen som finns, det finns absolut ingen bättre och finare människa än dig.
Förevigt älskling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0