Våra norska vänner är underbara!

Kvällen har varit helt underbar! Åkte till mamma kring sex och då hade norskarna redan
kommit dit. Var jätteroligt att träffa dem igen, det var ju trots allt tre år sedan sist vi sågs
och oj vad dom har förändrats! Speciellt Elisabeth som jag umgicks med jättemycket som
liten och så hennes lillasyster Karin. Dom är så goa och jag fick lära mig lite norska också
vilket jag är stolt över, det är sånt mysigt språk. Elisabeth berättade att när vi var mindre
och dom var här på besök så hade hon tagit med sig en norsk bok. Så satt vi inne på mitt
rum och hon försökte lära mig norska. Haha! Så himla gulligt. Och så hade vi byggt ett torn
av madrasser och hoppat på dom från min säng, så många minnen det finns och jag minns
knappt hälften. Varför har jag så dåligt minne för!? Hon minns precis allt. Hon minns till
och med vad min kanin hette, Skrutt! Ja det var tider det. Om man ändå kunde spola tillbaka
tiden så man fick uppleva alla underbara saker igen. Minns hur mycket jag tyckte om att åka
dit och hur mycket jag tyckte om att dom kom hit, det var verkligen något speciellt och jag
tycker att det är speciellt även idag. Har faktiskt längtat tills dom skulle komma hit.

Nä jag har bestämt att det här måste vi ta tag i. Jag får se till att komma till Norge eller något
framöver så vi får många dagar på oss att umgås. Vi måste ju ta igen dom här tre åren då vi
inte träffats alls och det är låång tid. Det var jättehärligt att få träffa dom igen, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0