världens bästa älskling

Min fina är världens bästa! Har jobbat hela dagen, var helt slut på när jag kom
hem och vet ni vad min fina gjort? Han hade grillat kyckling, gjort all middag och
diskat bort och städat. HAN ÄR SÅ HIMLA BRA! Jag ääääälskar honom.

Nu ska jag vara duktig och stöka bort efter middagen, ta en dusch och sedan
bara njuta av att inte jobba denna lördagkväll. Imorgon är det bara att göra
ett sista ryck för att sedan vara ledig till tisdagkväll. Det är så roligt att jobba.

Mamma kom förresten hit med några kartonger, i en av dem var alla mina bebis
kläder. Dom ska sparas i förrådet ;)

Kommentarer
Postat av: Patrik

men åh snacka om lyxigt :D

2010-07-10 @ 18:54:16
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0