Workin' nine to five, what a way to make a living

Nä inte riktigt, working seven to five och det känns helbra ;) har härliga arbets-
kamrater och allting flyter på. Är hemma på lunch nu, fått i mig en jättegod paj
med mozzarella och tre mega tomater. Så nu klarar jag mig nog tills middagen.

Ikväll ska jag och min fina ta en tur till Tjäl och hämta några saker. Det är på
något sätt rätt mysigt att åka iväg bara över kvällen sådär och umgås lite.

Imorgon jobbar jag till fyra och sedan är jag ledig torsdag och jobbar kväll på
fredag så jag har två sovmornar framför mig. Hah! Jag är ganska rolig ibland, har
redan skrivit klart lönepappret trots att det här är min andra dag på jobbet.
Men längtar man till lönen så gör man.

Hoppas ni alla har en bra tisdag, nu ska jag diska bort och sedan fara och arbeta.


Jag är så kär! Har aldrig varit såhär lycklig i hela mitt liv. Idag när jag
gick runt på jobbet så fanns min fina i mitt huvud hela tiden och magen
pirrade som bara den. Är det möjligt att vara såhär kär? JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0