Älskade OP3!

Jag kommer sakna alla våra skratt, tokiga skoldagar och underbara klassfester.
Just nu blir jag bara tårögd när jag tänker på att det är slut, är jag den enda som
känner att det här slutet är helt fel? Jag vill inte att skolan ska vara slut föralltid.
Jag vill inte sluta gå på roliga lektioner och sluta träffa alla på en och samma plats.

Min fina klass, något som man på något sätt alltid kommer tillhöra även om det är
slut. Fina OP3 som lärt mig så otroligt mycket under tre år. Underbara människor
som satt djupa spår i hela mig. Fina människor som jag redan saknar så mycket.

Vi har ju inte precis splittrats föralltid. Jag vet att vi kommer ses många gånger igen
och ha roliga klassfester och så. Men det känns ändå så jobbigt att tänka på, att vi
alla ska ta tag i allvaret nu och fokusera på sitt eget. Nä fy, tacka vet jag skolan.

Jag älskar er alla, på något sätt. Jag saknar er fruktansvärt mycket ska ni veta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0