bara massa mys

Denna helg har bestått av en massa mys. Vi har varit i Tjäl alldeles själva och
bara fått rå om varandra. I fredags när vi kom dit så for vi upp till min finas
farmor och fick äta god midsommartårta där. I lördags tog jag mig en prommis
till Hälla, kan lova att det kändes i mina ben att man inte gått en mil på ett tag.
Sedan åt vi middag i Hälla och bara umgicks hela kvällen. Han har så fin familj!

Idag när vi kom hem till Lycksele igen så åkte vi och storhandlade inför veckan.
Det är så smart att handla allt man ska äta så slipper man småhandla, blir mycket
billigare. Vi köpte sallad och gjorde en kycklingsallad till middag idag, så himla gott!

Ikväll ska jag baka en sockerkaka med kanel hade jag tänkt, så ska jag försöka
lägga mig i tid så jag är pigg imorgon då jag ska vara barnvakt hela dagen åt lilla
söta Elsa Belsa. Faktiskt bra att jag får träna på det ;)

Blev himla sugen på att gå ut och gå en sväng ikväll, ska försöka flirta med min
man så jag får sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0