Borta bra men hemma bäst!

Nu har vi landat och jag kan säga att för mig är det blandade känslor. Det känns så
härligt att komma hem till tryggheten men samtidigt så fruktansvärt tråkigt att lämna
något så varmt och härligt. Vi har haft strålande sol hela veckan! Så skönt.

Jag har haft en underbar vecka i Alanya. Blivit brun, badat i poolen, ätit god mat, åkt
båt på havet, druckit gott och skrattat i massor. Jag har för första gången sedan pappa
försvann kunna njuta av livet, slappnat av och tagit dagen som den kommer.

Men nu är man tillbaka till verkligheten. Nu ska jag försöka börja ladda inför att jobba
resten av sommaren, vilket inte känns så roligt eftersom jag just kollade in mitt schema
som inte alls är härligt. Men jag får tänka positivt, pengar pengar!

Har hundratals bilder sedan resan som jag lovar att lägga upp i veckan, men är alldeles
för trött och slut på i kroppen så det blir inte ikväll. Ska ta mig en härlig dusch och lägga
mig framför tvn, känns som att jag behöver en lång sovmorgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0